01Verze falconaTréninkové miseNávodyZbraněDownloady07SierraHotelFórumPilotiOdkazyInterníWebteam
Techniky A-G boje.... - 23. 02. 2009
Autor: Harm | (3724 přečtení)
Různé tipy a triky pro pozemní boj:  

Neděle 19. května 2002, Hammer:

Tak jsem přišel na tohle: někdy se mi podaří i dvěma ze čtyř svržených laserových pum zničit dvě ranveje, někdy jenom jednu, přičemž ideální zpoždění zápalky je 0.01 nebo vůbec žádné. Jinak pumy BLU-107 to dokáží spolehlivě. Na letiště se dvěma ranvejemi je ideální nalétnout hodně šikmo a s rozestupy mezi pumami 200 stop svrhnout v řadě celý náklad Durandalů. Zlikviduje to obě ranveje a když s tím začneme nad řídící věží, tak ještě tu. To je ale munice dost nevhodná na některé letiště, kde je ještě plno a provoz jako na Václaváku.

Podle počtu pum Standou uvedených se pravděpodobně bude jednat o GBU-12 (500lb) (ty se vejdou 4 na náklad). Já používal GBU-24. Ty můžeš vzít jenom 2, ale zato mají 2000lb, což je o dost víc a tu přistávací dráhu hezky poškodí. Můžu potvrdit ze zkušenosti. Když je okolo letiště živo (AAA, flankery) tak je lepší z pohodových 30.000ft rozsekat dvěma "čtyřiadvacítkama" aspoň prostředek ranveje. A udělal jsem to tak, že jsem nastavil zpoždění zápalky na 3s a odhodil bomby těsně po sobě. Myslím že obě pumy budou naváděny jedním paprskem na to samý místo - první udělá kráter, poškodí svrchní vrstvu a ta druhá tam vlítne jako... a dílo zkázy je dokonané. Z hodnocení mise vyplynulo, že zasáhly obě dvě a runway byla zničena (ne jenom poškozena).

Výsledek? Když jsem letěl likvidovat sousední airstrip, tak jsem si moh' dovolit i 3 průlety abych měl jistotu zásahu tam kam jsem chtěl. Flankery nikde, AAA bez šance a tak jsem si kliďánko zabombardoval skoro jako v tréninkové misi :)
Hammer



18. června 2002, Harm: Zkušenosti s nukleární bombou:

Párkrát se mi to už povedlo - ale musím říct, že jsem musel být ve výšce menší než 10.000 fítů (nebo něco kolem). Jinak se bomba neodhodila. úhel odhozu jsem nastavil na ne víc než 5 stupňů - ale vzhledem k tomu, že bomba stejně padá na padáčku je to skoro jedno. Musíte stejně letět přes nepřátelské území. Je potřeba pořádně plánovat. Povedlo se mi to párkrát za sebou přežít:
  1. Zamířit a odpálit :) (jedno jaký režim CCRP, CCIP, DTOS)
  2. Okamžitě po odhozu ihned Jettison AG+stores
  3. Přepnout Cat I
  4. Plnej kotel a co nejvíc stoupat
  5. Když se vám povede dostat dostatečně daleko a vysoko, budete odměněni pohledem, na který se nezapomíná :) široko daleko nic, na co by se dala shodit bomba. (přesně v tónu japonské definice jaderné bomby: "sama jama domy fuč" :))
Harm



11. června 2002, Harm: Zkušenosti s JSOW:

Kdo se nedavno ptal, k čemu jsou vlastně ty nové JSOW? Pokud vám to není jasné z toho co jsem nedavno psal v překladu, tak dneska jsem zkusil pár tréninkových misí a přišel na pár dalších maličkostí (zatímco vy si honíte "medajle" a hodnosti někdo - chudák Harm - musí trénovat :))

Takže jen pro začátek: Bombardování (jestli se tomu tak dá říkat) JSOW z 22.000 ft odhoz na vzdálenost 30nm! a zásah!!!!!!! Ta zatracená střela plachtila jako v manuálu a zasáhla cíl. Myslím ale že to není konečná vzdálenost. Má to ale háček - asi jako všechno v simulaci. Nevím jestli frajeři ve skutečnym falconu jsou schopni přes TGP zaměřit cíl pomocí videa na 40 mil apod, ale já osobně beru 20nm jako hranici, kdy zaměříte _velký_ konkrétní cíl z velké výšky a trefíte ho s vysokou pravděpodobností.

Srovnání: LGB 22.000 ft nadhození 5 stupňů a odhoz zhruba ve vzdálenosti kolem 8 mil. To sice perfektně zaměříte se všema podrobnostma na videu TGP, ale už jste v akčním rádiu PVO.

Sečteno a podtrženo. Když bombardujete velikej cíl (nebo sdružení malých na omezeném prostoru) je vhodné zaměřit podle radaru a poslat tam tak z 20.000 stop ze vzdálenosti do 30 nm jednu až dvě (nebo všechny 4 co můžete nést na podvěsech A/G), otočit se a nechat plachťáky ať to tam roztřískají do mrtě.

Podle typu mise vyberte AGM-154A nebo AGM-154B (teď si nepamatuju jestli má falcon sp3 i AGM-154C) a pořádně komančům natrhněte prdel :)
Harm



12.září. 2002, Hammer: Řešení katastrofálních výkonů v A-G boji ze strany elementu:


Problém boje A-G z hlediska výkonů čísla 3 a 4 ( čtyřka to hází do kráterů po trojce) je velmi snadno řešitelný. Jedná se především o útok na pozemní jednotky nepřítele.
  1. Letka musí letět v sestavě vylučující současný útok čísla 3 a 4 na stejný cíl - trail například.
  2. Je třeba pozorně sledovat hlášení pilotů letky o odpalu munice, jakmile odpálí trojka, dejte elementu povel znovu se zařadit, aby čtverka nemohla střílet pánu bohu do oken. Pokud mají mezi sebou řádné rozestupy a použijí Mavericky, je to bez problémů. Ty nastanou při odhozu pum.
  3. Lze nechat útočit wingmana a element současně na stejný cíl, ale sledujte, kdy trojka odpálí svoje dva Mavericky a přerušte pak útok elementu. Jakmile se trojka dostane do další střelecké pozice, nechte element zase zaútočit. Opět útok přerušte. Výjimka jak jsme si řekli, když jsou ti dva mezuláni daleko od sebe a Mavericky od trojky stačí dopadnout na cíle a tudíž čtverka na ně nemůže střílet ani kdyby chtěl.
  4. Jakmile je trojka bez munice, nechte opět útočit element, tentokrát už bez obav z házení pum do stejných kráterů po trojce čtverkou. Trojka akorát bude hlásit, že nemůže. Pořád lepší než já, nechce ale musí….
  5. Je to časově náročnější, ale zase neriskujete dvě letadla současně nad stejným cílem, které to navíc hází na stejné místo. Trojka se čtverkou se tak stávaly obětí nějakého SAMu z ruky nebo protiletadlové palby, teď je to bez problémů, protože napadený cíl je decimován velmi zhusta.
Hammer

Zobrazen celý článek
Počet komentářů: 1 | Přidat komentář | tisk

   Zpět
 

 

Založeno na redakčním systému phpRS
Novinky - index search